Ben bir gün kışlıkları çıkardım yazlıkları kaldırıp, dolapları silip yerleştirdim. Çekmece içlerini ve evdeki tüm dolapları elden geçirdim. Bir gün camlarımı detaylı sildim ve mutfak dolaplarımı hallettim. Silva bez kullanıyorum hiç iz kalmıyor durulama gerektirmiyor. Bir gün eşimle halıları yıkadık.sonra halılar kururken eşim Tüm evin duvalarlarını sildi ben perdeleri makinaya atıp yerleri sildim. Kışlık halıları serdim toz aldım. Bir gün de duş, banyo ve tuvalet, lavobaları detaylı temizledim ve koltukları yatak başlığını sildim bitirdim. Yine eşim saolsun yatagı dolapları bayz eşyaları çekti ben sildim, avizeler söktü,Ben yıkadım falan uzun sürmedi.evin sıfır olması ve sürekli düzende temizlikte ertelememiş olmamın faydasını gördüm. Duvarları ve yerleri Silva mopla sildim çok rahat oldu, camları sirke ve şampuan koyup karıştırıyorum Silva bezle siliyorum, mutfak dolaplarım da yaglı değildi aynısıyla sildim. Tuvalet banyoda cif ve domestos kullanıyorum. Parkeler ve koltuklar için Arap sabunu sirke karıştırdım. Perdeler içinde bir kaşık karbonat atınca ve yumuşatıcı yı çıkmaya yakın atınca mis gibi bembeyaz oluyor. :) rabbim güle güle kirletmeyi nasip etsin