Yusufhamza71 Metsıl aldık hıc bır faydası olmadı gıbı zıncoyu ılk defa deneyecegım kullanıp faydasını görenler varmı acaba
MerizKen Ben çok damla kullandım zinco ile relactazı kullanıyorum birlikte çok faydasını gördüm ama zinco mu relactaz mı bilemiyorum tam olarak. İkisini kullandığım için
Annevebebek34 Ben 10 günlükten beri kullanıyorum şuan 2 aylık çok memnunum gaz damlasını vermediğim günle verdiğim zaman birbirinden tamamen farklı
Yusufhamza71 Fıyatı uygun dıye şüphede kaldım sanırım ama yorumunuz ıcımı rahatlattı denemekte fayda var☺️Bnım oglumda 2 aylık gunde kac kez kac damla kullanıyorsunz peki