Arasmom48 Kızlar yardım eltimin kardeşinin eşi gelmiş bir kaç günlüğüne bir Eltim kahvaltıya biri de akşam çayına aldı bende en küçüklerim bende alta kalmamak için çağırmak istiyorum sizce öğle yemeğimi yoksa güzel bir kahvaltı mı bol çeşitli sizce
dygusalmom97 Arasmom48 kahvaltı olabilir daha kalabalık olur ya da 5 çayı yemek olacaksa akşam yemeği düşünün bence
kbtmz Arasmom48 bence kahvaltı daha iyi olur,yemek olunca ana yemek,çorba,salatası,tatlısı ayrı uğraştırır sizi.
Arasmom48 @"kbtmz"biz bize olacağımız için hafif menu düşündüm aslında taze fasulye yemeği fırında soslu kanat mısırlı pirinç pilavı hoşaf salata