Kızlar 1.5 aylık bebeğim en baştan beri emmedi bizde mecburi mama kullandık. En baştan beri hipp kullanıyorduk,ama son zamanlarda asırı gaz promlemi yaşadık. Bizde biberon ve mamayı değiştirdik. Biberonla bugün öğlene kadar hipp devam ettik, daha sonra aptamile geçtik. Biraz önce gayet iştahlı biberonu emerken birden ögürmeye başladı.. basına gelen var mı ? Sebebi ne olabilir?