Kızım 9 bucuk aylık. Uzun süredir diş sıkıntısı cekiyor bugün farkettim parmağımla yoklayınca tırtık hissediyorum. Ama henüz diş gözükmüyor. Zaten asla ağzını acmıyor actıgımda dilini cıkarıyor göremiyorum 😂 parmakla hissediyorm çay kaşığı ile kontrol ettim tıktık yapıyor ama görünür de birşey yok. Tahmini ne zaman gözükür acaba bu süreçte uzun sürüyor mu? Bir de diş buğdayı yapıp dağıtıcam simdi mi yapmak gerekir tamamen cıktığında mı?