Bebeğim 2 aylık benden bulaştı grip oldu şuan ben iyiyim ama bebeğimin ateşi düşmüyor bugün fitil verildi hastanede gün içinde düştü ateşi ama şuan tekrar ateşli yine fitil verdik lütfen başka ne şekilde geçirebilirim yanıyor evladım 38 derece ateşi sizler nasıl ateşi düşürüyorsunuz