Kubraibis Bebeğim 1 hafta sonra 3 aylık olacak nezle oldu zaditen şurup verdi doktor prospektüsünde 6 ay ve üzeri için kullanılır yazıyor kullanan var mı ne kadar verdiniz ya da damla mı kullanmalıydık
basaksahinx Kubraibis genel de enfeksiyon ve grip için veriyor doktorlar çoğu bebekte uyku hali yapıypr diye okudum bende yapmadı. Sabah öyle akşam 3 damla kullan yazdı doktor. 6 aylıkken grip olunca vermişti. Verecekseniz akşam verin gündüz ruh gibi uykulu dolaşıp gece cingöz olmasın😂
Thedespott Kubraibis yanlış bilgi vermek istemem ama benim çocuğum da nezle oldu 2 hafta sürdü geçmeyince doktor sana bulaşıp senden tekrar bebeğe bulaşmış olabilir ama birkaç gün daha gelmezse alerjiktir deyip zaditen yazmıştı alerjiden şüphelenmiş olabilir doktor