Sedaseda2 ayisigi3 doktora gittik karın ultrasonu ve idrar tahsiline baktı çok şükür reflü çıkmadı mamasını değiştik eğer fışkırtarak kusuyorsa AR mama kullanmamı önerdi sindirimi daha kolay dedi bilginize