merveebulbul ara araya nasil böldünüz benim bebegimde de ayni sorun var da, sadece anne sutu aliyor ama ben arada sagip biberonla da veriyorum, 100-120 icmesi gerekirken bazen cok agliyor meme veriyorum ama cikariyor fazla geldigi icin. Böldügünüzde aglamadi mi doymadigi icin m, nasil yaptiniz?