Sedu- Siz bebeklerinizle akşam gezmesine gidebiliyor musunuz? Akşam evde olmadığımızda bebeğim çok huzursuz oluyor. 11 aylık kendisi. Bu daha sonraları düzeliyor mu acaba ?
NurY Sedu- küçükken onun düzeni için gitmiyodum hala bile düzeni bozulmasın diye gittiğim yerde çok kalmıyorum .. Hiç bir şey ondan daha önemli değil benim için ❣️🥰
asiltonunmommysi Sedu- doğduğundan beri evde durduğumuz yok pek 😂 12 de 1 de gireriz ya sahilde ya parkta ya arkadaşlara ailemize oturmaya vs gideriz. Arkadaşlarla sabahladığımız da çok oldu. Ben o yüzden hep bu uyku eğitimi verenler nasıl yapıyor dışarıda diye soruyorum çıkmadıklarını söyledikleri için eğitim falan yok
MinnakvLiva Kızımı akşamları gezdirmiyoruz pek gündüz full dışarıdayız zaten ama akşamları işten gelince babası mutlaka 1 saatte olsa parka götürür ben arkadaşlarımla giderim dışarı o sırada yada işlerim varsa bitiririm veya annem gelir otururuz
Sedu- Bizim de akşam gezme adetimiz pek yoktur, şimdi annemdeyim. Bir arkadaşına gittik burnumdan getirdi . Saat 20:30 da uyuyor normalde. Dedim belki durur ama yok. Herkesi de huzursuz ettik 😂
anonimhanim_ Hep isteyip asla yapamadığım şey bu akşam gezmesi isterdim dondurmacıdan dondurma alalım yürüyerek yiyelim yada helvacıdan helva alalım meydanda gezelim hiç olmadı 😅
Sedu- anonimhanim_ birgün o da olur inşallah bebeler elbet büyüyecek, bi yandan size üzülsem de yanlız olmadığıma sevindim 😄
anonimhanim_ Sedu- bebede bahane değil aslında fırsat bulamadım yada üşengeçlikten bide akşam artık enerjin biter ya hani aynen öyle 😅
anonimhanim_ Sedu- Şimdi bendede sosyallik 0 çocuktan dolayı. Allahtan ki çevrem yok koymuyo evde durmak 😅
asiltonunmommysi Sedu- emerek uyuyor zaten dışarda arabada emziriyorum uyutuyorum bebek arabasına koyuyorum, evdeysekte emzirip yatağa koyuyorum eve geçerken kucağa alıp eve gelince emzirip yine yatağa koyuyorum falan öyle gidiyor