Aluskus Belki linçlenicem ama aynı süreçten geçip ben pes etmiştim emmiyordu biberon istiyordu sütümü sağdim sonra yavaş yavaş yavaş çekildi tamamen mama ile devam ettik, çok şükür oğlum 8 aylık oldu sağlıklı da tabi şimdi emse daha rahat ederdim belki de bilmiyorum ama pes ettiğim için üzgün değilim , umarım siz başarılı olursunuz bir çok başarılı anne var bunu aşan ama ben yapamadim