Kizlar bebeğim 4. Ayında uyku gerilemesi yaşıyoruz ciddi anlamda . Yarım saat uyuyo enerjik bir şekilde uyanıyor . Normalde iki üç saat yatardı gündüzleri .yatmıyor şimdi . Sürekli sesler çıkarıyor çığlık atıyor :) muhtemelen gelişim aşamasında . Ama uykusuzluk bizide onuda yordu .bu süreçte sizler naptınız . Tekrar uyku düzeni verebildiniz mi nasıl baş ettiniz ? Yardımcı olursanız sevinirim