Biz o aylarda tutuyor zannediyorduk kafasını tummy time yaparken filan dik tutuyordu aslında ama üç ay olunca kontrole gittiğimizde doktorumuz her seferinde ellerinden tutup bı kaldırır öyle yapınca başını tutamadı güçsüz geldi gözüne aslında tutması lazım ama b12si düşük muhtemelen dedi kan tahlili aldı ve düşük çıktı hafta bir defa beş tane B12 ignesi verdi üçüncü iğneyi vurduktan sonra etkisini gerçekten fark ettik şimdi 4 aylık hiç sorunu yok çok şükür bence 4-5 aylık olupts tutamamasi olmaz nasıl ek gıdaya 6 da geçemez o zaman bence sizde doktora sorup kan verin B12 eksikliği bir çok sıkıntıya sebep olabilir özellikle sizde de eksik ise