portakallikekim Sadece ilk adım arabası kullandım deyen var mı kızlar hangisini almalıyım yürüteç için zararlı diyorlar kullanmayanına ben rastlamadım düşünceleriniz neler😊
Kayraaa59 portakallikekim ikisini de kullandım canım. 6. Aydan itibaren yürüteç, 9. Aydan itibaren ilk adım arabası
Smy3203856 portakallikekim yürüteç saaatlerce bırakırsanız zararlı ama düşününce coğumuz yürüteçle büyümüşüz, yürüteç kullanınca geç yürür diyorlar ben oğlumu 6 aylıkken hergün az az koydum 9 aylıkken adım atmaya başladı 10 aylıkkende tamamen yürüdü.
portakallikekim Kayraaa59 yürüteçte bir sorun yaşadınız mı sorun olmuyor dimi. eşim takmış yürüteç almıcaz nerden okuduysa sorun oluyormuş falan herkes yürüteçle büyüyor sorunlu bebek görmedim ben 😂
Kayraaa59 portakallikekim yok canım ya aksine faydasını gördüm. Yürümesi, ayakta durması hızlandı. Güzel de oyalanıyor yürüteçte, tüm işine bakıyorsun rahat rahat
Jelibonsmom portakallikekim Korkutmak istemem fakat ablamın bebeği yürüteç kaynaklı , adımını içeri doğru basıp, parmak uçlarında yürüyor 23 aylık