Hilalasena kurallar gereği elbise/Kıyafet satmak yasaktır.
23ygmur yeni kural çıktı diye biliyorum yayınlanıyor artık
Hilalasena Ürünün üzerinde çıkıyor seçenek ama ücretli olmuş baktım şimdi
guzelbebegimmmm 38 beden
38 bedene de 40 bedene de olur
Gardoraps a yükleyin. Orada daha kolay satılıyor. İyi satışlar
Actombo teşekkür ederim oraya da koyayım
Deletedmom_72
Artık yok maalesef. Öne çıkarmalar ücretli oldu
AkademiikAnne Evet baktım öyleymiş
Üste kalsın 🌹
İhtiyacı olan kaçırmasın
Üste kalsın 🙏
Etiket için soruyorum hangi ilde yaşıyorsunuz acaba 🙏🏻
Üste üste çıksın 🌹🌹🙏
İhtiyacı olan yokmu
Hilalasena merhaba siz şu an kaç bedensiniz kaç beden olduğunuz için olmuyor size
merveeyy mont M beden ben 44 beden giyorum iki doğum yaptım kilo aldım
Hilalasena ben de 44 bedenim o zaman bana da olmaz canım hayırlı satışlar inşallah 🌺
Almak isteyen yokmu kızlar 😔