Tam bir ay önce sunnet ettirdik bebeğim şimdi 2 aylık bu arada , pipisinin üstünde sarı renkli biriktilar var ben önce dikiş zannettim ama kaç gündür derisinde su toplamış sanki , doktoruna fotoğraf gönderdim her gün sabunlu su ile yıkayın dedi ama ben merak ediyorum neden bir ay geçti hala iyileşmedi?