Iyi aksamlar sevgili anneler,
40 gün önce smear testi icin örnek verdim, doktorum enabizdan 1 ay sonra kontrol edip tekrar gelmemi söyledi fakat tahlillerim bölümünde sonucu göremiyorum. Acaba e nabıza smear yansımıyor mu yoksa sonucum hala çıkmadı mı? Konu hakkında bilgisi olan varsa beni aydınlatırsa sevinirim.