Merhaba anneler. Tecrübeleriniz benim için çok kıymetli. Göğüs ucu yaralarım var kalkan kullanıyorum ve aşırı terletiyor. Yaralarım iyileşmiyor ama takmak zorundayım. Pamuklu atlet giymeme rağmen birşey takmasam da değince aşırı acıyor. Gümüş kapakta bende çok terleme yaptı. Resmen damlacıklar oluşuyor. Siz bu durumu yaşadınız mı ? Tavsiyeleriniz neler ? Lütfen yardımcı olun psikolojim bozuldu resmen. Bir türlü iyileşmediler.