Kızlar ya kafam karıştı şimdi aşılarına bakayım dedim kızım gecen ay yani 2 aylıkken üç aşı oldu toplamda. Biliyorsunuz karma, verem ve zatürre. Hemşire hanıma sordum menenjit aşısı yaşını doldurunca yapılıyormuş özelde yapılıyor dedi. Şimdi internetten bakarken 2. Ayda menenjit aşısı gösteriyor. Kafam çok karıştı. Korkuyorum. Ağlamak üzereyim. Aşıyı kı kaçırdım. Lütfen bilen yazsın. İnternette hem 2. Ay yazan var hem iki ilk doz 9. Ay yazan var. Tecrübeli anneler lütfen bilgi verir mi ?