Kızlar bebeğim 28 günlük emzirdikten sonra gazını çıkarıp yatırıyorum gıklayınca süt çıkarıyor ağzından fazlasını atmıştır falan diyorum sonra aradan yarım saat bir saat geçiyor bu sefer peynirimsi şekline kusuyor ama öyle yoğun kusma değil tabiki hafif çıkarıyor uyurken ağlama vs bir şey de olmuyor bu durum normal mi cuma doktoruna da soracağım ama aklıma takıldı ve siz deneyimli geldiniz aklıma ☺️