Arslann97 3 aylık olana kadar kalkıyorlar. Yani ben hiç emziremedim sütüm çoğalmadi.hep mama ile beslendi. 4 ayla birlikte 4.5 saatte bir kendi kalkardı.yani süt doyurucu mu birde o var.mama ne kadar yiyor belli ama süt öyle olmuyor.birde refleks olarak emmek istiyor bebek anne kokusuyla.bizde emme olmayınca hiç öyle saat başı kalkma olmadı.simdi 9 aylık neredeyse 4.aydan beri gece bir defa kalkar yer yatar sabaha kadar.