kivircik48 Bebeğim 2. ay aşısı oldu bugün. Koltuk altından normal dereceyle ölçüm yapıyorum 36,5 çıkıyor alnından temassızla ölçüyorum 37,8 çıkıyor. Kafası vücuduna göre sıcak. Hangisine güveneyim bilemedim.
Senibidasanaelikopteryokbuson kivircik48 bas herzamanndaha sıcak olur koltuk altına guvenın bence Ben kulaktan olcuyorum genelde buyudugu ıcın koltuk altı olcmedım hıc