gamzearass Kızlar sezeryan olalı bugün 22 gün oldu. Sezeryan çizgimin tam üzerinde çatlaklar gördüm ve şok oldum. Hamileliğimde hiç çatlamamıştım. Doğumdan sonra çatlayan oldu mu aranızda?
Lolik gamzearass aynen öylee hamilelikte çok az çatlamıştım sezaryen oldum bir hafta sonra gözlerime inanamadım 🤦🏻♀️
ebrudelibasan Kanayan yaram resmen 🙋♀️ Hamilelik boyunca bir tane bile çatlağım olmadı ama doğumdan sonra karın inince gözlerime inanamadım 3 ay oldu hala aynı düzelme de olmadı çok kafaya takıyorum
gamzearass ebrudelibasan gerçekten şok oldum görünce. Hamileyken sıfır çatlak şu an bildiğiniz harita oldum,🥺