Oğlum 2.5 aylık. Sadece emziriyorum. 6. Aydan itibaren işe başlıyorum. Bakıcımız da 4.ayda başlayacak. Çalışmaya başlayınca bazı günler evden diğer günlerde öğlen 2 de evde olacak şekilde çalışacam. Merak ettiğim şu. Sağdığınız sütü nasıl verdiniz. Biberonla verdiyseniz meme reddi yaşamamak İçin hangi Marka olmalı. Tavsiyeleriniz neler