Melissaa36 Merhaba hanımlar. Sağdığım sütlerimi ihtiyacı olan birine bağışlamak istiyorum. Çalışacağım için sağıp saklamıştım fakat işten ayrıldım kendim emziriyorum tarihlerinin geçmemesi, ziyan olmaması için ihtiyacı olan bir bebişle paylaşmak istiyorum.
Subatbebegi Melissaa36 ya böyle şeyler uygun değil ya. Sütte sizin genetiğiniz var belki genetik bir rahatsızlığınız var ve bunu başka bir bebeğe taşıyacaksınız. Ayrıca sütünüzü içen çocukla sizin çocuğunuz süt kardeş olucak ilerde birbirlerini bilecekler mi? Ya bir yerde tanışıp evlenirlerse aynı genetik mutasyona sahip 2 kişi evlendiğinde bebeğin hasta olması durumu söz konusu olacak. Kuzenlerin bile aynı genetik alt yapıya sahip olmaması gerekirken siz ilerde 2 süt kardeşin belki evlenmeyeceğini nerden biliceksiniz? Yapmayın artık şunları ya yıl olmuş 2022. Süt banyosu yaptırın o sütlerle bebeğinize