Busraszgnl aynı şeyi yaşıyorum 20 gün oldu doğum yapalı ağrılarım bile geçmişti bikaç gün önce sağ dikiş kısmının bi tık üstünde çizgi halinde ufak bi şişlik oldu ağrı da yapıyo hafiften doktoruma msj attım hatta şimdi cevap bekliyorum niye öyle oldu bilmiyorum sağ taraf düğüm yerleriymiş ilk gün öyle demişti doktorum ondan çok ağrır orası demişti ama hafif şişlik oluşunca tedirgin oldum bakalım cevaba göre kontrole gidicem ben de