Merhaba anneler, oğlum 21 aylık, bayadır kelimeleri var anne baba anneanne mama gibi, araba görünce “bak araba” diye bize gösteriyor, herşeyi anlatıyor ama kendi dilince, anlamsız ikilemeler uyuduruyor bazen, yabancı birilerini görünce onlara baya birşeyler anlatıyor ama kendince hepsi, hiç bir anlamı yok yani bize göre, acaba ne zaman başlar anlamlı kelimelere cümlelere, her çocuk farklıdır tabi kafama takmıyorum zaten, görenler de diyor yakında konuşur anlatır herşeyi vs. ama sizlerde nasıl oldu konuşma süreci merak ediyorum, sevgilerle🥰💐