Tuanaa07 Merhaba annişler bebeğim 4 aylık bi cok az emmeye başladı bı ağlama krızlerı onceden 00-1 de uyurdu şimdi daha erken uyuyo ama gece bu seferde cok sık kalkıyor ağlıyor onceden emzıgı verıp uyudugu zaman dalardı sımdı destek almadan geri uyuyamıyor evın ıcınde ecel teri döktüm 😀 emdirmeye calışmak uyutmak susturmak hepsi ayrı gercekten
Sinemkorkmazz Biz yeni atlattık valla, meme reddi bizde de çok oldu bir de sünnet ettirmiştik oğlumu kötü zamana denk geldi. Tek bulduğum çözüm ayakta kucağımda üç ileri üç geri adam atarak biraz sersemletiyordum sonra uyumasına yakın emziriyordum
Serp-n-il 4 ay 5 günlük oldu kızım aniden ağlıyor özellikle akşam üzeri uykuya geçişte direnirken çok huysuz ve krize girer gibi ağlıyor odadan çıkınca ağlıyor başkasının kucağında beni görünce alayım diye ağlıyor damaklarda kaşınıyor hepsi üst üste grldi sanırım kendini geri atıyor mama ve meme de ayakta emzirince biraz sakinleşiyor
Sinemkorkmazz duruguzel iki hafta sürdü üçüncü hafta normale dönmeye başladı üçüncü hafta sonunda düzeldi
Betuskaan-28 Sinemkorkmazz bizde çarşamba günü sünnet olcaz 😢daha yeni 4.ay içine giriyorum şu meme emme olayı insanı tedirgin ediyor. Geceleri hiç uyanmıyor hep uyuyor
Sinemkorkmazz Pek önermiyorum ama en iyi yardımcı çizgifilmler oldu bizde. Hiç izletmiyordum ama eşim omzumun üstünde çizgifilm telefondan açarak izletiyordu o zaman biraz emzirebiliyordum. Telefonu sakıncalı bulmuyorsan geçici olarak deneyebilirsin
Sinemkorkmazz Betuskaan-28 6. Aydan sonra gece uyanmama durumu olabilir ama daha çok erken, en azından 3-4 saatte bir emzirmelisiniz