Merhaba kızlar,bebeğim 20gunluk,doğum yaptığım günden beri göğüslerimden ağrı çekiyorum göğüs uclarim yok mastit oldum sürekli kompress yapıyorum süt sağıyorum göğüs uclarim hep yara oldu catladi bebek tutamıyor,20gundur gecem gündüzüm ağrıyla geçiyor bebeğimle ilgilenemiyorum,emzirmeyi bırakmayı düşünmeye başladım,dayanılmayacak düzeyde sürekli ağrı çekiyorum,doktora gittim mastit başlangıcı çıktı bir gece ateşler içindeyim bir gece üşüyerek titreyerek uyanıyorum, bebeğim için de içim hiç rahat etmiyor sut içemeyecek diye,lütfen yardımcı olun tavsiyeleriniz nedir?