Birkucukumutcuk Canim annelerim, ek gıdaya geceli neredeyse 2 ay olacak hep katiya yakın puturlu yedirdim baştan beri. Normal yemek kivaminda yemek yiyor. Çorba içsin istiyorum ama ne zaman Çorba yapsam ağzını kitliyor. Ben bu arkadaşa nasil Çorba icirecegim fikir verir misiniz? 7 ay 10 günlük bebeğim bu arada.
Haffuse Corbayi da kati yap, ve bol puturlu… Ben kuskus kullaniuorum, ve terbiye de yapiyorum, ikisi birlesince baya muhallebi gibi oluyor… Boyle belki daha rahat yer…
Birkucukumutcuk Haffuse tel sehriyeli denedim baya yemek gibi oldu onu da yemedi. Bir de terbiyeli deneyeyim. Belki yer o zaman.