Birannebirbebekkkk valla ben açıyorum tv yoksa sinirleniyorum kar zarar hesabı yapıyorum kısaca açmazsam sinirleniyorum ve daha çok zarar vereceğimi düşünüyorum. En azından izleyince sakinleşiyor bir süre sonra kendi kendine oynamaya başlıyor açmayıp inat edersem vayyy halimeeee aşırı hareketli bir çocuk evimizin orda hiçbir tane çocuk eğlence yeri yok enerjisini atamıyor . Bir ara kardeş bile düşündüm bu yüzden sonra amannnnn yok ben çıldırırım dedim