Oglum 46 aylik okula gitmek istemiyordu sürekli ağlıyordu gitmicem diye sabahları.(okulunda herhangi olumsuz birsey yasanmadi).
Kurallar zor geldi. Bende evde sıkılmasın diye cimnastige yazdırdım. Ve bugün gittik. Dibimden ayrılmadı yapmadı hareketleri. Yanımda durdu hep. Çok sinirlendim. Ne yapacağımı bilmiyorum. Eve gelince benden özür diliyor seni üzdüğüm için diye. Ama nasıl llucak bilmiyorum ne yapmam lazım.