Gamer2022 oğlum 8 aylık boyun gıdı bölgesinde kaşımtılı ciddi bi kızarıklı vardı. Ben dşrek doktora götürdüm ve egzama olduğunu öğrendim hemde bu gün bepanthol atoderm krem kullanmamı söyledi. Öncesinde mustela stelatopia kullanmıstım geçer diye ama pif noktası gerçekten egzamamı yoksa ek gıda alerjisimi onu öğrenmenizi tabsiue ederim. Gğnde 3-4 defa kuruyup kasındıkca kremi uygula dedi. Dilerim geçer inş.