Tramvayda düşürmüş bu gün fark etmedim Avent kullanıyoruz başka tutmuyor emziğinin yedeğini de evde bulamadım ara Allah ara evi darmaduman oldu kıyamet kopuyor evde uykusuzluktan feryat figan mecbur 0-6 ay emziğini vermek zorunda kaldım sussun diye 9 aylık uyutana kadar emse bi şey olur mu acaba ?