[silindi] Kızlar bebeğim 6,5 aylık 3 gündür sütüm çok az gelmeye başkadı bebeğim doymuyor bu zaman kadar çok güzeldi sütüm neden bianda böyle oldu artarmı tekrar sizde de böyle oldu mu
Zzzzz [silindi] bence artar canim sitres ve yorgunluk bebegin az emmesi azaltabiliyo beslenmene dikkat et arttirici cay icebilirsin arttirici besinlerde iyi gelir dere otu cok iyi oluyo hurmada bunlari duzenli tuket Allah yardimcin olsun
Doruk12 [silindi] sürekli emzir ve stresten uzak dur canım dinlen öyle geçiyo o süreç. Bende de olmuştu Bikaç gün sürmüştü kafayı yicektim stres olmuştum iyice çocuk doymuyor diye.