Merhabalar, benim kızım 16 aylık ve 7. Aydan beri geceleri sıksık uyanıyor meme icin. Tok dahi olsa sıksık meme icin kalkıyor. Uyansa baska türlü uykuya dalmıyor. Normaldede zaten memede uyuyor birtek🤷 yoksa mumkn değil uyusun, bunu nasıl duzene sokabilirim gece beslenmesini kesmek istiyorum bu artk beslenmede değil alıskanlık oldu, nasıl baska türlü uykuya dalabilir? Ne yapsam uyumuyor..
Sorum diş dönemin de ateşten hariç, burun akıntısı yada tıkanıklık hırıltı vs yasayan oldumu? Diş zamanı nezle gibi oluyor. Bu durum oluyor mu bazı bebekler de..
Sorum
Belinde sarkal gamzesi var, dr önemsiz bisey cogu cocukda olur dedi. Elhamdülillah yürümede vs bi sorun yasamadk. İlerleyen zamanda kapanıyor mu..
Benim ilk cocugum o yuzden tecrübeli annelere danısmak istedim. Simdiden cevaplayan annelere çokça Tesekkür ederim 🙏🌼