3yasakadarsifirekran ben burts bees pişik kremi kullanıyorum fiyatı biraz yüksek ama küçücük bile sürsen yetiyor canım benim bebeğim 5 aylık hala bir tüp bitmedi bez prima premium care kullanıyorum ama molfix pure and soft ta çok iyi başka hiç bez kullanmadım ıslak mendil olarakta sleepy yenidoğan kullanıyorum sarı kutu ama kesinliklile poposu kurumadan bezi bağlamıyorum inşallah bir an önce geçer bebişinin poposu🥺 benim bebeğim hiç pişik olmadı ve güneyde yaşıyoruz çok sıcaklarda bile kızarıklık olduğunda pişik kremim en fazla iki güne geçiriyordu