6 ay önce doğum yaptım. Bugün arkadaşlarla evde otururken konusu açıldı benim dikişim kabarık değil dümdüz dedi. Gösterdi ve sadece çizgi var dümdüz ama benimki kabarık sanki su toplamış gibi . Bu neden olabilir sadece benim mi böyle yoksa bir sorunu olabilir mi ? Sezeryan yerinde akıntı falan hiç birşey yok bu arada.