Merhaba kızlar bende dün doktordaydım ve şikayetlerimiz sonucu süt alerjisi denildi. Mukuslu kaka,kakada kan,ıkınma gürültülü kaka, açıkcası burdaki şikayetlerin coğu var bizdede. Doktorum bana süt ve süt ürünleri,susam,tahin,simit,paketli gıda,kabuklu yemişler, tüketmemem gerektiğini söyledi. Bol sebze , et , meyve ve bol sıvı almamı söyledi.
Bence birbirimizin neler tüketebildiği bilirsek daha yardımcı oluruz birbirimize gibime geliyo cünkü yiyecek pek bişey bulamayacagım gibi.