balkaymak__ 2 ay 24 günlük oğlum. Hep yorulacaksiniz ama şöyle mesela altını alırken eğlenmenin yolunu bulduk ya da emzirirken. Yoruluyorum ama gülüyor ya işte o zaman eriyorum 😂 uyku düzeni yok gece 2de yattık. Sadece akşam 7ile 8 buçuk arasını rutine sokabildim aynı saatte uyutmaya başladım. Onun haricinde hep laf hep laf istiyor. Bir çığlıkları var akla ziyan. 2 aylıkken kendi sesine ağlardı korkardi. Atak dedikleri bu minik buyumeler işte. Şimdi çığlıkli nasıl kahkaha atıyor vicdansız 😍