mekikkk Kızlar merhaba 3 gün önce karma ve verem aşısını olduk ama hala huzursuzluğu geçmedi burdan biraz baktım karma aşı postlarına genelde ertesi gün geçmiş bebeklerdeki huzursuzluk ama biz hala çok asabi sinirliyiz. Aşıdan önce düzenimizi oturtmuştuk 2 saatte bir emerdi şimdi yarım saatte bi emmek istiyor bi iki çekip bırkıyor uykusu var uyumuyor sürekli mız mız ağlıyor ne bilim bi tuhaf hala aşının etkisi olabilir mi bu yoksa huy mu değiştirdi yaşayan var mı?
Ugggg mekikkk her aşıdan sonra huy değiştiriyorlar.benimki ateşlenmesi ama üç dört gün oda oda dolaştık huysuzluk uykuya geçişte zorlanma oluyor.
Janss mekikkk Aşı sırasında tedirgin oluyor minikler , memenizde sakinleşip kendini güvende hissediyor 😌 Bugünden sonra mızmızlıkları azalır büyük ihtimalle . 3 gün ağrı/ateş/huysuzluk görülebilir deniyor ☘️
mekikkk Ugggg aynen aynen bizde aynı durumdayız düzenimiz bozuldu diye çok üzüldüm ama normalmiş şükür :)
Ugggg mekikkk başka bı düzen oluyor sonra aliscaz artık .ben pazartesi son bulacak diye umut ediyorum :)
canyarim Kızlar 4 ay aşısı kaç tane yapılıyor ve beni neler bekliyor yaptıran var mı aranızda,? Merak ettim