pasaklisinkukuli İçimde sanki bi duygu şelalesi var her şeye alınıyorum her şeye öfkeleniyorum duygularım hep uçlarda hrp yetrsizlik hissi eski hayatımın değiştiğini düşünüp düşünüp korkuyorum.Eski duygu dengeli halime ne zaman dönerim acaba ya
Denizelif34 pasaklisinkukuli Herkeste olabilecek şeyler canım takma kafana bebeğim 2 aylık ve yeni yeni alışıyorum bebekli hayata birden adapte olamıyor insan malesef kendi annenin sözleri bile insana dokunuyor o dönemlerde
Linaamom pasaklisinkukuli geçecek hiç merak etme sabır bol bol bebeğine sarıl öp ten teması yap☺️hepimz o günleri atlattık
SinyorinA pasaklisinkukuli hepimiz yasadik bunlari hepsi gececek merak etme sadece bolca dua ve bolca sabır 🤗🌸
eymen_tugce pasaklisinkukuli bence 40. Günden sonra etkisi azalmaya başlıyor 3. Aydan sonra bayağı azalıyor en azından ilk zamanlar gibi olmuyor. Ben şunu anladım kendimden çıkarım yapıyorum “ lohusa kadına yardım dışında cok yanaşılmamalı herşey batıyor herşeyi yanlış anlıyor duygular kontrol edilmiyor .. berbat bişey … ilk hafta doktora gittim güneş gözlüğü taktım 😂 ağlamamı görmesin diye . Beni ultrason İle kontrol ederken ağlıyormusun? Diye sorduğunda hayıııığıııır diye daha cok ağlamaya başlamıştım 😂 tüm sorumluluk bana kaldı bebeğin diye devam ettim . Doktorda erkekleri kötüledi beni biraz motive etti yolladı hahahah”
Hanim58 Ben ilk çocuğumda 6 ay ikincisinde 3 ay yaşadım …herkese gıcık oluyordum 😇eski hayatıma ne zmaan dönerim onu sürekli düşünüyorum ama 2-2,5 yaşta herşey normale dönüyor sağlık olsun
Dilruba_1 Benim normal geçti rahattım herkes etrafımda pervaneydi sıkıntım olmadı zaten pek yemek hazır temizlik yapılıyor bebek bakılıyor şartlarla da alakalı biraz sanırım
pasaklisinkukuli Dilruba_1 bnm de yemek yapanım var ama ben onu da istemiyorum herseyi ben yapayım istiyom uykum erkenden gelmesin istiyom saçma bir psikoloji