Masal001 hergün evi komple süpürüyorum koltukların üstünü yerleri daha sonra robot açıyorum.Bazen 2 günde bir bazen hergün vileda yapıyorum.Akşam yatarken bulaşık bırakmıyorum.Ve akşam yatarken heryeri toplayıp öyle yatıyorum.Çamaşırları çok biriktirmemeye çalışıyorum.Perdeleri mi ayda bir en geç 2 ayda bir yıkıyorum hep temiz kalıyor.Camları dıştan çok silmem yükseklik korkum var kiracıyım birde tayinciyz sürekli gelip gidenim çok yok perde yıkadıkça içten silerim.Dolarımın içlerini temiz ve düzenli tutmaya çalışıyorum süpürgeyle hafta da bir içini çekerim toz olmuyor.Hergün iş yaptığım için genel olarak evim temiz kalıyor ama aylık temizlikte perdeleri falan indirince temiz eve birdaha girişiyorum 😂