2 buçuk yaşında ki bebeğime ne yaparsam yapayım ilaç içiremiyorum. Küçüklüğünden beri böyle, hep zorla içirmek zorunda kalıyorum bu sefer kusuyor, ilacı gördüğü anda kaçıyor. Süt kutusunu kesip pipetle içirmeyi denedim olmadı, şırıngayla üzümün içine doldurdum gene olmadı, Konuştum içmemiz lazım diye anlattım yok maalesef. Başka nasıl içirebilirim önerisi olan var mı?