emremine99 Kızlar merhaba kızım 26 aylık ben arkasından dolansam versem yiyecek hani yeniyir hiç mi acikmiyor aciktihini bilmiyor ben anlamadim.sabah olsun akşam olsun yemiyor iki kaşık iki lokma tamam bitti sizlerde durum nasil kızlar
elek01 emremine99 ayniyiz canim benim kizda ocakta 2 yasina girecek ama istahsizlik var agzina verince yiyo ama oturup yemek yemiyo
egeninanns emremine99 Allah yardımcınız olsun yemeyen çocuk zor maalesef . Bizimki de iki olacak 1 hafta sonra ama şükür yemeden yana sıkıntı yaşamadık hiç
hayalperest__ emremine99 yemek saatine yakın hiç birşey verme sonra sofrada otursun kendısı yesin daha iştahlı yiyorlar sen arkasında gezme öyle alışıyor
emremine99 elek01 evet canım bizimki oturuyor masada ama boş oturiyor yemiyor bakiyor yok yemiyor hayır hiç mi acikmiyor bu çocuklar bn anlamıyorum ki
emremine99 egeninanns ayy maşallah ya darısı bize canım ya şimdi maşallah sizinki oturuyor yiyor mi canım ne güzel ya tamam sağlıklı olsun Allah’ım başka bir şey vermesin ama bir şey yemediginde de insan can skyir insan açıkmaz mi ya
egeninanns emremine99 valla benim sıkılırdı . Hatta çevremde de çok var yemeyen çocuk ama oğlumla yan yana gelince onlarda yiyor garip bi şekilde . Birbirlerini etkiliyorlar sanırım . Ek gıdaya blw olarak başladım ben onun etkisi olarak düşünüyorum hep bu iştahını
emremine99 egeninanns anladım canım benim mantıklı evet bn blw hiç yaomadim belki benim yedirmeme alışmıştır
elek01 egeninanns tiksinir falan diye zaten hic zorlamiyorum meyve yiyo Allaha sukur corbada yiyo sadece sebze yemeklerinde biraz zorluk yasiyoruz bide kahvaltida
egeninanns elek01 saçma gelecek belki ama ben tüm sebzeleri bitirmeden meyve ve yoğurt vermedim sadece sebze yedi . Tatlı gelip sebzelere burun kıvırır diye en sona bıraktım hepsini