Merhaba anneler 8.5 aylık oğlum sürekli yakamda düşmüyor yürümeye çalışıyor sürekli mız mız koltuğa tutup kalkıyor ben mutfakta iş yaparken bacağıma tutup kalıyor hiç bir işimi yapmıyorum devamlı takip ediyorum düşmesinden korkuyorum emekliyor saatlerce uyanık kalıyor uyutuyorum yarım saat demeden kalkıyor bu dönemi atlatan anneler neler önerirsiniz daha erken değil mi yürümek için 🧿🙂