Norveckizi Ne skntlar oluyor Sknti olmayan yok mu hep kötü şeyler duydum ya Aynı gün 3 aşı oluyor ya bahsettiğim o
Themhrmom Norveckizi bebekten bebege degisir bizde hic bisey olmadi sadece asi gunu cok uyudu bi belirtilerinden biriydi.
Bhrcnr-44 BiZde de hiç birşey olmadı ateşi vs çıkmadı her çocuk aynı olacak diye birşey yok illa ateş çıkar diyor birşey de yok. İnşallah sizde de olmaz
Dilruba_1 Bizde de olmadı elhamdulillah Olsa da uzun sürmez zaten korkma calpol veriyorlar ateşi olursa içirirsin Ama aşı sonrası bir dönem iştahsızlık oldu yeni yeni düzeliyoruz ve diğer verem aşısı yaklaşıyor düzen yine bozulmaz inş 😒
menek16 Norveckizi hiç bir yan etkisi vs olmadı aşıdan sonra calpol verdim huzursuzluk huysuzluk çekmedik hiç çok şükür bende okuduklarımdan dolayı tedirgindim ama maşallah gayet normal günlerden biri gibiydi
Edis07 Norveckizi evet 3 tane asi yapiliyor 2inci ayda birisi verem asisi. Zor olani odur ates yapar diyorlardi ama bizde cok sukur hic birsey olmadi. Asiya gittigimizde evden cikmadan 1 kasik calpor icirdim. Ondanmi digilmi bilmiyorum ama cok sukur atesimizde olmadi
Norveckizi Edis07 evden çıkmadan icirilmez Normal vücut ateşini düşürür ateş çıkmadan verilen ateş düşürücüler. Bu sağlıklı bsey değil tekrarlamayin lütfen diğer asilarda
Edis07 Norveckizi bana gorumcem tavsiye etti onlar cocuklarinda uygulamislardi ve bi problem gormemislerdi bende denedim ve cok sukur hic birsey olmadi. Calpor zaten gunlul bile kullanilan bir surub sakincali birsey degil yani
yaseminsahin14 Sadece ateşi oldu onda da kontrollü Bi şekilde Carpol şurubu içirdim. Onun dışında kolları bacakları sürekli hareket eden Bi çocuktur o gün akşamı hareketsiz öylece yatıp sabah düzelmişti