winterwitch merhaba, öncelikle bu günler, bu his geçecek emin olun. Sadece sabredin. İlk 3 ayım çok kötü geçmişti, her gün ağlıyordum. Bir yandan eski hayata özlem, hiçbir şeyin aynı olmayacağı hissi; bir yandan ben nasıl anneyim böyle hissediyorum hissi. Yalnız kalmak istememe, bebişle nasıl zaman geçireceğini bilememe. Bakımsızlık, uykusuzluk vs. vs. Evet eski hayatınıza dönemiyorsunuz ama yepyeni bir hayata alışıyorsunuz. 40 gün geçince gerçekten bir rahatlama oluyor ama benim için asıl rahatlama 3 ayı geride bırakınca oldu. İnanın o his giderek azalıyor.