aleyyyyyyy Bu hastalığa sahip olan bebeklerin anneleri biraz bilgi verebilir mi acaba? Benim bebeğimin 2 topuk kanında da çıktı 3.yü verdik ama sonuç çıkana kadar önlem amaçlı biotin takviyesine başladık
EbruuArass aleyyyyyyy benim bebeğiminde 2. Topuk.kaninda şüpheli çıktı. Hastaneye giderek tekrar kan verdk. Sizin hastanede alınan kan sonucu ne çıktı acaba
Semizum Benim kızımda var canım. İki yaşına yaklaştı iki senedir hergun ilaç veriyorum. Korkma ilacını kullandığı surece bir yaşamaz inşallah.
aleyyyyyyy 13 günlükken sağlık ocağı çağırmıştı. Bizi korkutmamak için telefonda söylememiş sonucumuzu
aleyyyyyyy EbruuArass bizim kısmi eksiklik çıktı 3 ayda bir kan veriyoruz düzelme olup olmadığına bakılıyor. Şimdilik aktivitede biraz artış var bir sonraki ay yine gidip baktırıcaz biotin kullanmaya da devam ediyoruz hiç aksatmadan
EbruuArass aleyyyyyyy peki değeriniz kaçtı? Bizim 55.03 çıktı. Sınırı 60 imiş. İnsalllah güzel sonuclsr alırız
aleyyyyyyy İlki 2.33ken 2.si 3.88 çıktı birimler farklı olduğu için sizin 60 dediğiniz referansı bilemiyorum maalesef 2.33 acmg den 3.88 acmg ye yükseldi yani referans ise 4.2-12.8 acmg arası