Kızlar bebeğim 13 günlük uyurken bazen normale göre bir tık daha hızlı nefes alıyor ama öyle uzun sürmüyor bir kaç saniye ya da sesler çıkarıyor normal mi bunlar internetten baktım normal yazıyor ama içime dert oldu hastaneye gitmeli miyim yoksa normal mi. Öyle abartı hızlı nefes almıyor bir kaç saniyeliğine sürüyor geçiyor onun dışında normal. Çıkardığı seslerde eşim normal diyor ama benim içime çok dert oldu mesela kundak yapıyorum uyurken ayaklarıyla kundağı itip ses çıkarıyor ya da kolunu çıkarmaya çalışıp ses çıkarıyor . Normal mi bu durum yenidoğanda?